Live sprzedażowy na Facebooku czyli "Pokaż mi swoje towary" z MediaMarkt.
Dla sieci MediaMarkt stworzyliśmy format „Pokaż mi swoje towary”, który za pomocą relacji live prezentował wyjątkową (i czasowo ograniczoną) ofertę produktów.
wyzwanie
Jak połączyć działania sprzedażowe z mediami społecznościowymi i atrakcyjnymi, czasowymi promocjami?
A także jak pokazać produkt w inny sposób niż konkurencja?
pomysł
Tu z inspiracją przyszły nam Telezakupy Mango.
Postanowiliśmy stworzyć format facebookowej relacji live podczas której zaprezentowane zostaną produkty w promocyjnej cenie. Tak powstało „Pokaż mi swoje towary”.
Realizacja
Przygotowaliśmy dwie edycje live'ów sprzedażowych.
Pierwszy dotyczył przede wszystkim produktów gamingowych i był kręcony w geekowsko-gamingowym studiu, a prowadzącym został influencer growy Kuba Karaś. W przypadku drugiej relacji, gdzie tematem były produkty z kategorii małe AGD, w tym maszynki do golenia i suszarki. Postanowiliśmy zatem przenieść się w scenerię salonu barberskiego, a jako prowadząca do Kuby Karasia dołączyła Ania Kęska, autorka bloga Ania Maluje. Nasi prowadzący dokonywali unboxingów oraz testów wszystkich produktów, jednocześnie podkreślajac ich najważniejsze cechy, a także ograniczoną czasowo promocyjną cenę.
Gdy prowadzący opowiadali o produktach, wszystkie linki w czasie rzeczywistym były publikowane w komentarzach, z podkreśleniem promocyjnej ceny, która była dostępna tylko przez 24 godziny. Jednocześnie aktywnie moderując odpowiadaliśmy na pytania użytkowników i przekazywaliśmy część z nich do naszych prowadzących by na wizji rozwiali wszelkie wątpliwości dotyczące produktów.
efekty
zbudowaliśmy zasięg i zaangażowanie
wyświetleń relacji na żywo
zaprezentowanych produktów w czasie dwóch relacji
interakcji z treściami w ramach kampanii