Intel EVO – dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą

To laptopy dla tych, którzy szukają, gonią za ideałem i mają odwagę powiedzieć “nie wiem”

Świat oczekuje od nas, żebyśmy wiedzieli, ale potrzebuje, żebyśmy szukali.​ Dlatego pokazaliśmy, że laptopy Asus z Intel Evo i Windows 11 są dla ludzi, którzy szukają i wspiera ich w tych poszukiwaniach.

Intel 2022

wyzwanie

Świat w ciągłej zmianie wymaga hiperelastyczności, ale społeczeństwo wywiera presję na wejście w ramy, na to, żeby wiedzieć, dookreślić się, mieć odpowiedzi na wszystkie pytania​. Aż 86 proc. “młodych dorosłych” odczuwa presję wywieraną przez otoczenie i związany z nią brak pewności siebie, 81 proc. obawia się, że popełni błąd – podejmie złą decyzję, 80 proc. nie ma pomysłu na swoje życie (ź: badanie „Młodzi Dorośli 2022”)…

pomysł

To dobrze, że jeszcze nie wiesz, bo świat nie potrzebuje tych, którzy wszystko wiedzą, tylko tych, którzy szukają i nie boją się mówić „nie wiem”.

„Nie wiem” to także odwaga. Gdzie się widzisz za 5 lat? Wiesz już, jak rozwiązać ten problem? Jak powinien brzmieć kolejny wers? Jak powinno brzmieć to hasło? Nie wiem. Jeszcze.​

Porażki? Jasne zdarzają się, ale dla nas to tylko patent na odkrycie sposobów, które nie działają. Przystanki w drodze do celu. ​

co zrobiliśmy

Pokazaliśmy, że „nie wiem” to potęga i paliwo do szukania i odkrywania – swojego miejsca w życiu, kolejnego przełomu w nauce, kolejnego arcydzieła. Ambasadorem kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” został polski muzyk Krzysztof Zalewski. Osią komunikacji był spot-manifest z jego udziałem. Ponadto w cyklu podcastów Marcin Łukasik przeprowadził 8 inspirujących rozmów z ludźmi, którzy nie boją się szukać i błądzić, mylić się i poprawiać. Ludźmi, którzy po prostu nie boją się mówić „nie wiem”.

Byli to przedstawiciele różnych światów: Andrzej Dragan, Mariusz Szczygieł, Marcin Wicha, Artur Kurasiński, Krzysztof Adamek, Marcin Malec, Natalia Kusiak. Natomiast w ramach współpracy z Noizz cyklowi wywiadów z influencerami towarzyszył konkurs, w którym każdy mógł podzielić się swoim życiowym „nie wiem”.

„Młody człowieku – nieprawdą jest, że wykonałem 5000 nieudanych prób, ale faktem jest, że do tej pory odkryłem 5000 sposobów, według których to nie działa! Co sprawia, że jestem o 5000 sposobów bliżej rozwiązania.”

Thomas Edison

Spot-manifest

Struktura spotu inspirowana była ikonicznym artykułem Mary Schmich, opublikowanym w 1997 roku na łamach Chicago Tribune. Autorka serwowała ówczesnym dwudziestoparolatkom rady, które miały im pomóc odnaleźć się u progu dorosłości.

Szkatułkowa struktura eseju pozwoliła jej uciec od mentorskiego tonu. Rady wynikające “tylko z jej doświadczenia”, zamknęła zręczną klamrą. Była nią jedyna pewna rzecz, którą mogła im doradzić – korzystanie z kremów do opalania.

efekty

2 MLN+

całkowity zasięg kampanii

800 K+

odsłuchań i obejrzeń podcastu/videocastu

400 K+

obejrzeń spotu-manifestu

25 %

wzrostu sprzedaży produktu

No i pamiętajcie o oddychaniu!

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas