Intel Gamer Days Safari: polowanie na kody w gąszczu promocji

Intel Gamer Days Safari: polowanie na kody w gąszczu promocji

Gamingowo-technologiczna przygoda, która powiodła graczy przez socialowe sawanny, internetową dżunglę, gęste poszycie kart produktowych… w poszukiwaniu dzikich, wolno hasających kodów.  

digital Intel 2024

wyzwanie

Gracze każdego dnia bombardowani są dziesiątkami reklam, ofert, promocji… Jak przykuć ich uwagę i sprawić, żeby zwrócili uwagę na TĘ JEDYNĄ ofertę promocyjną? Więcej! Jak sprawić, żeby nie tylko rzucili okiem, ale zawzięcie analizowali reklamę produktu? 

pomysł

Kolejną edycję Intel Gamer Days – kampanii reklamowej promującej produkty skierowane dla graczy – zamieniliśmy w Intel Gamer Days Safari. Terenem tego gamingowo-techowego easter egg huntu był cały internet… a przynajmniej ta jego część, która świętowała Intel Gamer Dayswszyscy retailerzy, partnerzy, marki i influencerzy zaangażowani w imprezę. Nasz plan był prosty – stworzyć wyjątkowe safari, w którym gamerzy będą buszować po stronach sklepów, polując na ukryte kody, a w konsekwencji wylądować w prawdziwym raju dla technologicznych zapaleńców – na serwerze Discord Intel Polska. 

co zrobiliśmy

Do naszego Safari zwerbowaliśmy najlepszych przewodników – topowych twórców z YouTube i Twitcha. Każdy z nich miał swoje zadanie: zaprosić fanów do wędrówki po sieci w poszukiwaniu ukrytych kodów Intel Gamer Days Safari. Nasze kody, niczym tropy dzikich zwierząt, były ukryte na stronach sklepów internetowych i w mediach społecznościowych. Gracze wyruszyli w tę pełną przygód podróż, a zdobycze zamieniali na punkty na serwerze Intel Polska na Discordzie, gdzie specjalny bot zliczał ich łupy. Najlepsi tropiciele okazji zdobyli efektowne trofea – karty graficzne Intela! 

efekty

Nasze safari przyciągnęło tysiące graczy, którzy nie tylko weszli w świat Intel Gamer Days, ale także zostali z nami na dłużej. 

690 k

gamerów obejrzało materiały influencerów

8000 +

graczy kliknęło w linki prowadzące do ofert w sklepach internetowych i Discord Intel Polska

40 %

tych, którzy trafili z kampanii na Discorda, postanowiło zostać z nami na dłużej, tworząc zaangażowaną społeczność prawdziwych pasjonatów.

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas