Odkrywaj z Aliexpress SM

„grzebień z tajemnicy przedziału”, czyli Aliexpress w social media

Zredefiniować niedoskonałość, zrobić z niej wizytówkę i platformę dla komunikacji marki, to było nasze zadanie. Osią i bohaterami komunikacji – produkty wyjątkowe jak samo AliExpress, a opisy i treści postów – żywcem wzięte z platformy. Odkrywaj z Aliexpress!

Aliexpress 2019

wyzwanie

krótkie futro pluszowe...

Jak komunikować e-commerce, w którym opisy produktu brzmią tak: „Nowy retro damskie słodkie lisa ucha berety”? Kapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”, pokrowiec na pilota (?!) to „zdalnego sterowania osłona”, a szczotka ze skrytką (?!?!) to „grzebień z tajemnicy przedziału”.

pomysł

wykorzystajmy to!

Zredefiniowaliśmy niedoskonałość i zrobić z niej wizytówkę i platformę dla komunikacji marki. Osią i bohaterami komunikacji – produkty wyjątkowe jak samo AliExpress; opisy i treści postów – żywcem wzięte z platformy. Odkrywaj z Aliexpress!

poszliśmy w memy

Zainspirowani trendami postawiliśmy na memetyczny format naszych publikacji. Lekką i przykuwającą wzrok kreację, okrasiliśmy tekstami, które w wielu przypadkach odwołują się do klasyków internetu. W ten sposób stworzyliśmy kampanię pokazującą szeroką ofertę AliExpres, a jednocześnie najbardziej memetyczną komunikację e-commerce na rynku! Przekładając to na język zakupów spożywczych: chcąc kupić kilogram bananów i wchodząc na AliExpress wróci się do domu z żółtym, podłużnym legowiskiem dla kota, fluorescencyjnym latawcem i pewnie jeszcze foremkami do lodu. W kształcie banana. I z bananem na twarzy.

Odkrywaj z Aliexpress!

Nasza kampanii została wyróżniona w konkursach branżowych. Niecodzienna komunikacja jednego z największych e-commerce’ów na świecie zgarnęła Kreaturę i dwa brązowe miecze KTR. No i kudosy od społeczności :). Tak więc duma komunikacji BARDZO!

efekty

w ciągu roku od startu kampanii

oczarowaliśmy i rozbawiliśmy Polaków i zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność wokół Aliexpress w mediach społecznościowych

8 mln

kontaktów z kampanią w social media

320 k

interakcji z treściami

229 %

engagement rate na facebooku

W ciągu roku odkryliśmy z naszą społecznością ponad 500 produktów!

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas