Z Facebook Live na zakupy w MediaMarkt

Live sprzedażowy na Facebooku czyli "Pokaż mi swoje towary" z MediaMarkt.

Dla sieci MediaMarkt stworzyliśmy format „Pokaż mi swoje towary”, który za pomocą relacji live prezentował wyjątkową (i czasowo ograniczoną) ofertę produktów.

wyzwanie

Jak połączyć działania sprzedażowe z mediami społecznościowymi i atrakcyjnymi, czasowymi promocjami?

A także jak pokazać produkt w inny sposób niż konkurencja?

pomysł

Tu z inspiracją przyszły nam Telezakupy Mango.

Postanowiliśmy stworzyć format facebookowej relacji live podczas której zaprezentowane zostaną produkty w promocyjnej cenie. Tak powstało „Pokaż mi swoje towary”.

Realizacja

Przygotowaliśmy dwie edycje live'ów sprzedażowych.

Pierwszy dotyczył przede wszystkim produktów gamingowych i był kręcony w geekowsko-gamingowym studiu, a prowadzącym został influencer growy Kuba Karaś. W przypadku drugiej relacji, gdzie tematem były produkty z kategorii małe AGD, w tym maszynki do golenia i suszarki. Postanowiliśmy zatem przenieść się w scenerię salonu barberskiego, a jako prowadząca do Kuby Karasia dołączyła Ania Kęska, autorka bloga Ania Maluje. Nasi prowadzący dokonywali unboxingów oraz testów wszystkich produktów, jednocześnie podkreślajac ich najważniejsze cechy, a także ograniczoną czasowo promocyjną cenę.

Gdy prowadzący opowiadali o produktach, wszystkie linki w czasie rzeczywistym były publikowane w komentarzach, z podkreśleniem promocyjnej ceny, która była dostępna tylko przez 24 godziny. Jednocześnie aktywnie moderując odpowiadaliśmy na pytania użytkowników i przekazywaliśmy część z nich do naszych prowadzących by na wizji rozwiali wszelkie wątpliwości dotyczące produktów.

efekty

zbudowaliśmy zasięg i zaangażowanie

200000

wyświetleń relacji na żywo

20

zaprezentowanych produktów w czasie dwóch relacji

3000

interakcji z treściami w ramach kampanii

wprowadziliśmy sprzedaż w MediaMarkt na nowy, społecznościowy poziom

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas