Otworzyliśmy galerię sztuki zakupów na profilu MediaMarkt.
Galeria Sztuki Zakupów stworzona przez Tytusa De Zoo została jedną z najpopularniejszych galerii na polskim Instagramie.
wyzwanie
Jak stworzyć komunikację, wyróżni się na tle konkurencji, która będzie mogła zareklamować każdy produkt z oferty MediaMarkt, a dodatkowo będzie angażować odbiorców? Takie wyzwanie postawił przed nami klient.
pomysł
unikalna forma dopasowana do medium
Podstawą naszego pomysłu była myśl: „kupić tanio i dobrze to prawdziwa sztuka”. Na jej bazie postanowiliśmy wraz z Tytusem De Zoo otworzyć Galerię Sztuki Zakupów MediaMarkt, miejsce gdzie odbiorcy będą mogli „kupować oczami”.
realizacja
Zaczęliśmy od teasingu podczas którego Tytus odwiedził różne miejsca w których można obcować ze sztuką. Podróż ta miała na celu znalezienie inspiracji dla jego własnej galerii, w której będzie prezentować produkty dostępne w sklepach MediaMarkt. Następnie rozpoczęliśmy odliczanie do otwarcia.
Każdy post to nowy eksponat w Galerii Sztuki Zakupów, bo dzisiejsza elektronika, urządzenia RTV i AGD to również design i piękny wygląd. Te właśnie cechy chcieliśmy podkreślić używając też różnych formatów ekspozycji w przestrzeni galerii. W ten sposób stworzyliśmy spójną i wyróżniającą się w branży e-commerce komunikację opartą o aspekt wizualny, który przecież jest kluczowy na Instagramie.
efekty
stworzyliśmy nietypową galerię produktową
polubień postów
miesięcy prowadzenia komunikacji
postów opublikowanych na profilu