Media Markt – kupić tanio i dobrze to prawdziwa sztuka

Otworzyliśmy galerię sztuki zakupów na profilu MediaMarkt.

Galeria Sztuki Zakupów stworzona przez Tytusa De Zoo została jedną z najpopularniejszych galerii na polskim Instagramie.

wyzwanie

Jak stworzyć komunikację,  wyróżni się na tle konkurencji, która będzie mogła zareklamować każdy produkt z oferty MediaMarkt, a dodatkowo będzie angażować odbiorców? Takie wyzwanie postawił przed nami klient.

pomysł

unikalna forma dopasowana do medium

Podstawą naszego pomysłu była myśl: „kupić tanio i dobrze to prawdziwa sztuka”. Na jej bazie postanowiliśmy wraz z Tytusem De Zoo otworzyć Galerię Sztuki Zakupów MediaMarkt, miejsce gdzie odbiorcy będą mogli „kupować oczami”.

realizacja

Zaczęliśmy od teasingu podczas którego Tytus odwiedził różne miejsca w których można obcować ze sztuką. Podróż ta miała na celu znalezienie inspiracji dla jego własnej galerii, w której będzie prezentować produkty dostępne w sklepach MediaMarkt. Następnie rozpoczęliśmy odliczanie do otwarcia.

Każdy post to nowy eksponat w Galerii Sztuki Zakupów, bo dzisiejsza elektronika, urządzenia RTV i AGD to również design i piękny wygląd. Te właśnie cechy chcieliśmy podkreślić używając też różnych formatów ekspozycji w przestrzeni galerii. W ten sposób stworzyliśmy spójną i wyróżniającą się w branży e-commerce komunikację opartą o aspekt wizualny, który przecież jest kluczowy na Instagramie.

efekty

stworzyliśmy nietypową galerię produktową

140000

polubień postów

6

miesięcy prowadzenia komunikacji

100

postów opublikowanych na profilu

Dzięki nam Tytus De Zoo mógł spełnić swoje marzenie o własnej galerii, a MediaMarkt zaprezentować swój asortyment w jedyny i unikalny sposób na polskim Instagramie.

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas