INFLUENCER MARKETING

Czym jest dobry influencer marketing? Jakim kanałem najefektywniej dotrę do moich klientów? TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, a może… Tinder? Pomożemy odpowiedzieć Ci na te pytania i wesprzemy w osiągnięciu celów. Influencer marketing może być bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie świadomości o Twojej marce, zbudowanie zaangażowania, a także zwiększenie sprzedaży. Jeśli chcesz rozbudowywać swój biznes i osiągać coraz wyższe cele – jesteśmy tu dla Ciebie.

influencer marketing, czyli daj się zauważyć (nie tylko generacji Z)

Dlaczego warto inwestować w influencer marketing? Każdego z nas dotyka ślepota banerowa. Tradycyjne reklamy są coraz mniej atrakcyjne, a przy wsparciu technologii adblockowych często stają się wręcz niezauważalne dla konsumenckiego oka. Usługi z zakresu influencer marketingu wychodzą naprzeciw problemowi zanikania Twojej reklamy. Znajdując odpowiedniego pośrednika w komunikacji marka-klient, znajdujemy także sposób na stworzenie wartościowej, wiarygodnej kampanii marketingowej. Dzięki odpowiednio opracowanej strategii influencer marketingowej jesteśmy w stanie wyciągać korzyści dla firm z sektora e-commerce i nie tylko, a także osiągać założone wcześniej cele biznesowe. Nasz zespół jest na bieżąco z tym, co najlepiej się czyta, ogląda, słucha – obserwujemy trendy na TikToku, śledzimy podcasty, a YouTube i Twitch niczym nas nie zaskoczą. Kreatywne podejście do influencer marketingu pozwoli naszej agencji na wybór odpowiedniego ambasadora dla Ciebie i Twojej marki. Możliwości jest wiele, a my uwielbiamy je eksplorować.

tworzymy influencer marketing oparty o dane (i pamiętamy o emocjach)

Influencer marketing bazuje na ludziach, którzy tworzą treści. Mówi się, że influencerem może być każdy i to prawda, ale nie każdy będzie odpowiedni do reprezentowania, bądź reklamowania Twojego biznesu. Dlatego nasze plany i rekomendacje opieramy na danych i researchu. Opracowujemy kompleksowe strategie, których wymaga skuteczny influencer marketing. Monitorujemy demografię i zainteresowania odbiorców, sprawdzamy i weryfikujemy zasięgi oraz sposoby na budowę zaangażowania wśród obserwujących. Cyfry mówią wiele, ale nie wszystko. My dobieramy platformę, na której influencer marketing przyniesie najlepsze wyniki – TikTok i inne social media znamy jak własną kieszeń. Monitorujemy także, czy dany twórca nie prowadzi konkurencyjnej działalności lub nie niesie ze sobą ryzyka wpadki wizerunkowej. A po wyborze – negocjujemy stawki, dbamy o jakość produkowanych treści i optymalizujemy działania w oparciu o feedback odbiorców, aby kampania z influencerami przynosiła długofalowe korzyści. Budowanie autentyczności marki oraz zaufania klienta są tym, co stawiamy na pierwszym miejscu. We care, we deliver.

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas