"Tak można żyć!" z laptopami Microsoft & Intel
Jak znaleźć definicję new normal w pandemicznej codzienności nas wszystkich?
wyzwanie
jak mówić o PC-tach w trakcie pandemii?
Jak zmienić postrzeganie PC z commodity na necessity i to w czasie pandemii, kiedy potencjalni klienci alergicznie reagują na każdy prosprzedażowy komunikat?
pomysł
z laptopami od Intel i Microsoft "Tak można żyć"
Nie da się funkcjonować w nowej normalności bez laptopa. Za to z nim „Tak można żyć!”. W ramach kampanii uchwyciliśmy pandemiczną codzienność nas wszystkich. Pokazaliśmy to, jak mimo niepewności, cały czas szukaliśmy swojej definicji new normal. Jak nasze mieszkania stały się biurami, salami treningowymi, gaming roomami, salami lekcyjnymi… Pokazaliśmy to, jak dostosowujemy się do nowej normalności, a wszystko to możliwe jest dzięki komputerom osobistym – naszymi oknami na świat, łącznikami z przyjaciółmi, centrum rozrywki, pracy, nauki. Jak tak można funkcjonować? Właśnie tak. Nie tylko funkcjonować, ale „Tak można żyć!”.
idea, KV, spot, landing page i kreacje
Poza strategią i ideą kreatywną, w ramach kampanii „Tak można żyć!” wyprodukowaliśmy spot video w 3 wersjach, nakręcony techniką mastershot (jedno ujęcie bez cięć), landing page dla retailerów, kreacje display, kreacje i copy social media, materiały POS do sklepów oraz spot radiowy.
efekty
Kampania przełożyła się na dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
Produkty wybrane do kluczowych aktywacji marketingowych osiągnęły rekordowe wyniki sprzedażowe. Uniwersalność przekazu została dostrzeżona także poza Polską. Kampanię zlokalizowano na 13 rynkach zagranicznych. Kampania online (realizowana przez dom mediowy) z wykorzystaniem naszych materiałów i treści przekroczyła zakładane KPI we wszystkich mierzonych wskaźnikach.
na tylu rynkach zrealizowano kampanię opartą o ideę "Tak można żyć!"