Ciesz się małymi rzeczami DHL Parcel

Odkrywaj radość z unboxingu z DHL Parcel

W dostarczaniu paczek chodzi o pozytywne emocje związane z unboxingiem. Prezenty, gadżety i radość z ich otrzymywania – to właśnie te rzeczy dostarcza DHL Parcel. W realu i na profilu instagramowym marki. 

social media DHL Parcel 2019

wyzwanie

mówisz „kurier” – myślisz „gdzie moja paczka?”

jak prowadzić komunikację w bardzo kryzysogennej branży w taki sposób, by angażować, a nie antagonizować? Większość konwersacji w SM dotyczących usług kurierskich koncentruje się na ciemnej stronie usługi. (My pokazaliśmy tę jasną i zlinkowaliśmy ją z DHL Parcel).

pomysł

każda paczka to radość z otwierania

Postawiliśmy na #cieszsiemalymirzeczami, radość z otwierania oraz #unboxing jako trend (ponad 1 mln wzmianek na instagramie) i wehikuł komunikacji marki. Zaprojektowaliśmy nowy key visual i platformę, która pozwoliła nam na opowiadanie historii zarówno o produktach i usługach DHL Parcel, jak i wpisywanie marki w bieżące konteksty, w tym działania real-time marketingowe. Każdy post był zabawą w unboxing, każdy unboxing przyjemnością z odkrywania, każde odkrycie pozytywnym doświadczeniem, które budowało markę DHL Parcel.

efekty

na profilu na instagramie:

3 mln

kontaktów z kampanią

7000

łapek w górę

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas