Szukamy „cool nerda”, czyli premiera gry Star Wars: Squadrons od Electronic Arts

Szukamy „cool nerda”, czyli premiera gry Star Wars: Squadrons od Electronic Arts

Dwóch cool pilotów – Dawid Podsiadło i Blowek i jeden myśliwiec – Star Wars. Połączenie trzech światów w jedno uniwersum. A wszystko za sterami X-winga.

influencer marketing Electronic Arts 2020

wyzwanie

zrobić premierę gry na miarę legendy marki, która za nią stoi

Są tytuły, które choć są osadzone w znanym i kochanym uniwersum i zostaną świetnie przyjęte przez hardcore’owych fanów, to mają zbyt trudną i niszową mechanikę, żeby przebić się do bardziej casualowych graczy.

pomysł

znaleźlismy kogoś równie cool jak Star Wars

przy współpracy z WE!RE Fantasy i Fantasyexpo zaprosiliśmy do kampanii dwie BARDZO znane osoby, o których śmiało można powiedzieć „cool nerd” – to one miały dać nam zasięg i pozwolić pokazać grę szerokiej grupie casualowych graczy. Następnie spełniliśmy ich nerdowskie marzenia związane z Gwiezdnymi Wojnami. No bo kto nas nie marzył choć raz, żeby choć raz zasiąść za sterami prawdziwego X-winga.

pozwoliliśmy fanom zostać pilotem X-winga

Przenieśliśmy fragment uniwersum Gwiezdnych Wojen do Warszawy – stworzyliśmy prawdziwy hangar z repliką myśliwca X-wing w skali 1:1, za sterami którego można było na żywo przetestować grę Star Wars: Squadrons. Replika jest jednym z 2 unikatów dostępnych w Europie. Podczas dwudniowego eventu zaprosiliśmy do naszej strefy dziennikarzy z  najważniejszych gamingowych mediów – na pokazie przedpremierowym mogli na żywo przekonać się jak to jest zostać pilotem X-winga.

spełniliśmy nerdowskie marzenia celebrytów

spełniamy marzenia "cool nerdów"

Zaprosiliśmy też specjalnych fanów Gwiezdnych Wojen – Blowka oraz Dawida Podsiadło. Na specjalnym pokazie udowodnili, że kosmiczne batalie nie są dla nich nowością. Udowodnili, że miano „cool nerda” doskonale do nich pasuje oraz zachęcili setki tysięcy swoich fanów do sięgnięcia po grę.

efekty

w ciągu miesiąca od premiery gry:

Kampania została bardzo pozytywnie oceniona zarówno przez fanów Blowka i Dawida Podsiadło, jak i przez szeroką grupę sympatyków uniwersum Gwiezdnych Wojen. Udało się nam też zrealizować cel biznesowy – sprzedaż gry w Polsce w premierowych okresie była wyższa niż zakładano.

2.3 mln

łączny zasięg publikacji

215

publikacji, w tym 25 pozytywnych recenzji

2.1 mln

wyświetleń materiałów contentowych

w odległej galaktyce krążą słuchy, że Dawid Podsiadło nadal wciska na padzie trójkąty i kwadraty

chcesz z nami współpracować?
miło to słyszeć! Napisz do nas 
i porozmawiajmy.​

napisz do nas